Film prezentujący obsługę systemu naboru elektronicznego można obejrzeć tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=2cRjtr30HZc&feature=youtu.be
Ważne pojęcia i informacje:
LISTA PREFERENCJI – uszeregowana według kolejności istotności (od tego, na którym kandydatowi zależy najbardziej do tego, na którym zależy mu najmniej) lista oddziałów, do których kandydat chce się ubiegać o przyjęcie w ramach rekrutacji.
Każdy kandydat może wybrać z oferty edukacyjnej maksymalnie trzy szkoły w Dąbrowie Górniczej, a w nich dowolną ilość oddziałów, a następnie do listy preferencyjnej może dodać szkoły z dowolną ilością oddziałów z innych miast.
SZKOŁA PIERWSZEGO WYBORU – szkoła prowadząca oddział wskazany przez kandydata na pierwszym miejscu listy preferencyjnej. Szkoła pierwszego wyboru prowadzi obsługę danego kandydata – przyjmuje od niego dokumenty oraz dokonuje ich weryfikacji.
WNIOSEK – dokument stanowiący formalne zgłoszenie do procesu rekrutacji, składany
w szkole pierwszego wyboru.
Wniosek można składać za pomocą jednej z niżej wymienionych form:
- osobiście w sekretariacie szkoły w godzinach 7:30 – 15:00.
Do II Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Dąbrowie Górniczej mogą przychodzić jedynie osoby zdrowe bez jakichkolwiek objawów wskazujących na chorobę zakaźną.
Osoby przebywające na terenie szkoły mają obowiązek:
- przy każdym wejściu/ wyjściu ze szkoły zdezynfekować ręce płynem do dezynfekcji znajdującym się przy drzwiach wejściowych,
- zakrywania ust i nosa (np. przyłbice, maseczki),
- zachowania dystansu społecznego między sobą wynoszącym minimum 1,5 metra.
- w formie elektronicznej na adres e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w formie skanu. Wniosek uznaje się za przyjęty, po otrzymaniu przez kandydata potwierdzenia przyjęcia wniosku wysłanego przez szkołę pierwszego wyboru na adres zwrotny e – mail,
- w formie elektronicznej za pomocą systemu naboru elektronicznego podpisanego profilem zaufanym.